JAGUAR I-PACE VÕIDAB MAINEKA AUHINNA KULDNE ROOL PARIMA LINNAMAASTURI EEST

JAGUARI TÄISELEKTRILINE LINNAMAASTUR VÕITIS SAKSMAA KUULSAIMA AUTOAUHINNA KULDNE ROOL.


Jaguari täiselektriline linnamaastur võitis Saksmaa kuulsaima autoauhinna Kuldne Rool. I-PACE triumfeeris keskmise suurusega linnamaasturite kategoorias, edestades Audi Q3 ja Seat Tarracot.

Suurbritannias disainitud ja arendatud I-PACE loodi puhtalt lehelt eesmärgiga pakkuda maailma parimat kvaliteetelektriautot ja tõelist Jaguari. Kombinatsioon sportauto jõudlusest, nullemissioonist, erakordsest peenekoelisusest, nelikveost ja linnamaasturi tõelisest praktilisusest teevad I-PACE’ist oma segmendis silmapaistva valiku.

90 kWh liitiumioonaku pakub läbisõiduulatust kuni 292 miili (WLTP) ja selle 80% laadimine võtab ainult 40 minutit (100kW alalisvoolu kiirlaadijaga). Kaks kerget, kompaktset ja efektiivset Jaguari konstrueeritud mootorit annavad kombineeritud väljundvõimsusega 400 PS ja 696 Nm pöördemomendi, saavutades kiiruse 60 miili vaid 4,5 sekundiga.

Jaguar Land Roveri tegevjuht professor Sir Ralf Speth võttis Berliini autasustamistseremoonial vastu Jaguar I-PACE´ile antud Kuldse Rooli ja ütles: „Jaguar Land Rover tegutseb meie visiooniga „Sihtpunkti null energiaga“ ja jälgib ambitsioonikalt eesmärki luua keskkonnasäästlik suletud ahelaga majandus. Jaguar I-PACE on meie visiooni selge ja loominguline esitus – põnev ja emissioonivaba elektriauto.

Briti esmaklassiliste autode tootjana on meil hea meel võita Kuldne Rool maailma kõige nõudlikumal ja konkurentsitihedamal kvaliteetklassi autoturul.

See on üks paljudest mainekatest auhindadest, mida I-PACE on võitnud. Kasutame seda hinnangut oma jõupingutuste intensiivistamiseks, et pakkuda oma klientidele ihaldusväärseid ja uuenduslikke autosid.

Tänan lugejaid ja eksperte, kes tunnustasid meie disainerite ja inseneride julgeid ja edasiviivaid lahendusi ning hääletasid I-PACE´i poolt.“
43. Kuldse Rooli auhinna saajad valisid miljonid Auto Bildi ja nende tütarväljaannete lugejad enam kui 20 Euroopa riigist ja pühapäevalehe Bild am Sonntag lugejad. Pärast häälte lugemist kontrollis võidusõitjatest, juhtivatest autoajakirjanikest ja teistest autoekspertidest koosnev žürii 21 finalisti – kolme autot seitsmes kategoorias – Lausitzi ringrajal põhjalikult, keskendudes sõidudünaamikale, ühenduvusele, disainile ja auto omamiskuludele.