Jaguar jätkab Briti disaini, inseneritöö ja käsitöömeisterlikkusega ja tutvustab uhiuut XF’i sedaani ja Sportbrake’i, millel on erakordne väliskujundus, uus salong, kvaliteetmaterjalid ja täiustatud autosisesed tehnoloogiad.
„Jaguar XF on tugeva ja usaldusväärse välimusega ning luksusliku salongiga, kus on kasutatud kvaliteetmaterjale tipptasemel viimistluse rõhutamiseks. Sujuvalt integreeritud kõrgtehnoloogiatega on igal sõidul tagatud täiuslik, nauditav keskkond,“ ütles Jaguari Baltikumi turundusjuht Justė Šataitė.
Uhiuus salong on veelgi luksuslikum, erakordselt vaikne ja silmapaistvalt kaunis. XF’i salongi keskmes on 11,4-tolline kumera klaasiga HD-puuteekraan, mis on elegantse magneesiumsulamist ümbrisega ja juhib uut info- ja meelelahutussüsteemi Pivi Pro.
Autentsed viimistluselemendid on kaunilt vormitud, nagu näiteks laseriga söövitatud kõlarid ja Jaguar Drive Controli metallist pöördnupp. Sõidurežiimi valitsa ülemine osa on viimistletud topeltõmblustega ja alumine on valmistatud täppistöödeldud metallist, et tagada parem tunnetus.
Uued uksekorpused on mugavate käepidemetega ning panipaigaga joogipudelitele ja muudele esemetele. Uutel istmetel on laiem pehmendus, täiustatud massaažifunktsioonid ja kliimaseadme soojenduse ja jahutuse parem katvus.
Üks paljudest täiustatud autosisestest tehnoloogiatest on salongiõhu ionisaator, mis Nanoe tehnoloogia abil parandab salongiõhu kvaliteeti, eemaldades allergeenid ja ebameeldivad lõhnad. See süsteem püüab kinni ülipeened osakesed ja parandab salongiõhu kvaliteeti.
Uuel Jaguar XF’il ja XF Sportbrake’il on lai valik neljasilindrilisi Ingeniumi bensiini- ja uue põlvkonna diiselmootoreid. Diiselmootorid on kombineeritud poolhübriidelektrimootori tehnoloogiaga (MHEV).
Nagu 250 hj bensiinimootorit, saab ka 204 hj poolhübriidmootorit kombineerida nii taga- kui ka nelikveoga. Kõige võimsam, 300 hj bensiinimootor on saadaval ainult nelikveolisena.
240 hj diiselmootor genereerib 430 Nm pöördemomendi ja tagaveoline XF’i sedaan kiirendab nullist sajani 7,6 sekundiga, eritab 130 g/km CO2 heitmeid ning kütusekulu on 4,9 l 100 km kohta. Nelikveoline XF Sportbrake kiirendab nullist sajani 8 sekundiga, eritab heitmeid 137 g/km ja kütusekulu on 5,2 l 100 km kohta.
250 hj või 300 hj 2-liitrine neljasilindriline bensiinimootor genereerib vastavalt 365 Nm või 400 Nm pöördemomendi. Mõlemad sisaldavad uusimat mootoritehnoloogiat, sealhulgas kahekordse kerimisega turbolaadurit ja CVVL-süsteemi (Countinous Variable Valve Lift), mis tagab tugeva kombinatsiooni rafineeritud jõudlusest ja tõhususest.
250 hj tagaveolise bensiinimootori kütusekulu on 8 l 100 km kohta, CO2 heitmeid eritub 181 g/km ja kiirendus nullist sajani on 6,9 sekundit. Tagaveoline XF Sportbrake eritab CO2 heitmeid 188 g/km ja kütusekulu on 8,3 l / 100 km.
300 hj mootoriga XF sedaan on saadaval ainult tagaveolisena ja see kiirendab nullist sajani vaid 6,1 sekundiga.
Kõikidel mootoritel on 8-käiguline automaatkäigukast, mida saab soovi korral juhtida roolil olevate käiguvalitsate abil.
Uusim info- ja meelelahutussüsteem Pivi Pro kasutab 11,4-tollist kumera klaasiga HD-puuteekraani. See ekraan on eelmisega võrreldes kolm korda eredam ja 48 % suurem. Lihtsustatud menüü võimaldab juhil avaekraanilt kahe või vähema puudutusega kiiret ligipääsu tavapärastele ülesannetele.
Selleks et parandada juhi juurdepääsu olulisele teabele, on XF varustatud uue 12,3-tollise HD-interaktiivse juhiekraaniga, millel on täiustatud graafika ja kohandatav paigutus, mis võimaldab täisekraanil kuvada navigeerimist samm-sammuliste juhistega, digitaalvalikuid, meediat, kontaktandmeid või infot ja meelelahutust. Mudel on saadaval ka esiklaasinäidikuga.
Uue intuitiivse info- ja meelelahutussüsteemi standardvarustuses on Apple CarPlay® ja Android Auto™, mis võimaldab samal ajal Bluetoothi kaudu kaks telefoni ühendada. Seadmete juhtmevaba laadimine ja telefonisignaali võimendi tagavad kiire nutitelefoni laadimise.
Pivi Pro ühenduvust pakub uusim sisseehitatud kahe SIM-kaardiga tehnoloogia ja tänu sellele saab samal ajal kasutada mitut funktsiooni ilma jõudluse vähenemiseta, nagu näiteks voogedastust ja laadida alla SOTA-uuendusi. Süsteem kaitseb ka minimaalsete katkestuste eest, kui levi puudub ja otsitakse tugevama signaaliga võrguoperaatori ühendust.
Selle autosegmendi esimene aktiivne maanteemüra vähendamise tehnoloogia jälgib pidevalt teekattest tulevat vibratsiooni ja arvutab vastupidise faasilise helilaine, mis on vajalik kuuldava müra vähendamiseks, tagades niimoodi vaiksema salongi.
Uhiuus XF on saadaval salongi tahavaatepeegliga ClearSight. Kasutades taha suunatud lainurkkaamerat, edastab süsteem kõrglahutusega ekraanile tahavaatepeegli vaate olenemata takistustest, nagu näiteks pikka kasvu kaasreisijad tagaistmel, kehv valgustus või halvad ilmastikuolud.
Uue XF’i eelis on uusimated juhiabisüsteemid. Need on turvalise väljumise monitor, mis hoiatab autost nii esi- kui ka tagaistmelt väljudes lähenevate autode või jalgratturite eest, ja uusim 3D-täisvaatekaamera, mis pakub täiustatud 3D-funktsionaalsust, kasutades uusimat kaameratehnoloogiat, mis kuvab rohkem detaile ja võimaldab manööverdamisel reaalajas vaadet.