JAGUAR F-PACE

UUS JAGUAR F-PACE: LUKSUSLIK, ÜHENDUSES JA ELEKTRILINE

NELJASILINDRILISE 404 PS PISTIKHÜBRIIDI LÄBISÕIDUULATUS TÄISELEKTRIREŽIIMIS TÖÖTADES ON KUNI 53 KM


Uus Jaguar F-PACE oma uhiuue, jõulise välisilmega, kaunilt kujundatud värske salongi, uusima info- ja meelelahutussüsteemiga Pivi Pro ning nelja- ja kuuesilindrilise mootorivalikuga – sealhulgas pistikhübriid- ja kerghübriidsüsteem – on luksuslikum, ühendatum ja efektiivsem kui kunagi varem.

Uus väliskujundus annab auhinnatud jõudlusega F-PACE’i linnamaasturile puhtama ja enesekindlama välimuse ning uus vormitud kapott on laiema ja jõulise kumerusega ning sujuvama ning täpsemalt määratletud pinnaga. Uus kapott võimendab silmatorkavat viimistlust, vähendades ühenduskohtade arvu auto esiosas.

f-pace


UHIUUE VIIMISTLUSEGA SALONG


F-PACE’il on uhiuus salong, milles on rohkem luksuslikkust, täiustatud ühenduvus ning ka enam rahu ja rafineeritust. Värske salong on julgem, dünaamilisem ja rohkem juhile keskendunud. Uus ja sportlik, profiililt kiirem keskkonsool ulatub armatuurlauani ja sisaldab valikulist juhtmevaba seadmete laadijat ning suuremat panipaika.

Uue salongi keskmes on sujuvalt integreeritud 11,4-tolline kumera klaasiga HD-puuteekraan, mis on elegantse magneesiumsulamist ümbrisega ja juhib uut info- ja meelelahutussüsteemi Pivi Pro. Autentsed, avatud pooridega puiduspoonist ja alumiiniumist viimistlusdetailid, loovad kauneid vorme näiteks ülemistel ukseliistudel ja esipaneelil asuval täisekraanil. Laseriga söövitatud keskjoonelised kõlarid ja Jaguar Drive Controli metallist pöördnupp sümboliseerivad tähelepanu pööramist detailidele.

f-pace


PISTIKHÜBRIIDI VÕIMSUS JA JÕUDLUS


Uus F-PACE pistikhübriid on saadaval nii P400e jõuülekandega kui ka uusima neljasilindrilise ja kuuesilindrilise bensiini- ja Ingeniumi diiselmootoriga. Kerghübriid-elektriautotehnoloogia (MHEV) on esimest korda saadaval valitud mootoritel. Kõigil F-PACE’i mudelitel on intelligentne nelikvedu ja 8-käiguline automaatkäigukast. Täielik jõuülekannete valik on järgmine.

Diisel


  • 163 HJ 2-liitrine poolhübriidmootor, neljasilindriline turbo, 8-käiguline automaatkäigukast, nelikvedu
  • 204 HJ 2-liitrine poolhübriidmootor, neljasilindriline turbo, 8-käiguline automaatkäigukast, nelikvedu
  • 300 HJ 3-liitrine poolhübriidmootor, kuuesilindriline turbo, 8-käiguline automaatkäigukast, nelikvedu

Bensiin


  • 250 HJ 2-liitrine bensiinimootor, neljasilindriline turbo, 8-käiguline automaatkäigukast, nelikvedu
  • 400 HJ 3-liitrine poolhübriidmootor, kuuesilindriline elektriline ülelaadimine ja turbo, 8-käiguline automaatkäigukast, nelikvedu
  • 404 HJ 2-liitrine pistikhübriidmootor, neljasilindriline turbo, 8-käiguline automaatkäigukast, nelikvedu

Uues 2-liitrise ja neljasilindrilise mootoriga pistikhübriidis on ühendatud 404-hobujõuline ja 640 Nm pöördemomendiga bensiinimootor ning 105 kW elektrimootor. Täiustatud elektrimootor töötab 17,1 kWh liitiumioonakuga, eraldades CO2 heitmeid alates 49 g/km* ning selle kütusekulu on alates 2,2 l / 100 km (kuni 130,2 mpg)*. Elektrimootoriga autol on muljetavaldavad jõudlusnäitajad: nullist sajani 5,3 sekundiga.

Kiirlaadimine (32 kW alalisvoolu laadijaga) annab 80% laetust 30 minutiga, samas kui koduse 7 kW seinalaadijaga kulub auto 80% laadimiseks kaks tundi.

Täiustatud kerghübriidtehnoloogia (MHEV), mis on saadaval nelja- ja kuuesilindrilise diiselmootoriga ja kuuesilindrilise bensiinimootoriga, kasutab generaatoririhmaga integreeritud käivitusgeneraatorit (BiSG), et koguda aeglustamisel ja pidurdamisel tavapäraselt kaotsiminevat energiat. See energia salvestatakse taaskasutamiseks eraldi 48V liitiumioonakule, et abistada mootorit pidurdamisel ja tagada auto puhtam käivitamine ja peatumine.

Kõikidel mootoritel on Jaguari 8-käiguline automaatkäigukast, mida saab soovi korral juhtida rooli käiguvalitsate abil.
Kõikidel F-PACE’i mudelitel on standardvalikus nelikvedu koos Intelligent Driveline Dynamics tehnoloogiaga, mis annab tagasillaveo erapooletu jõudluse ja võimaldab sõltuvalt tingimustest kohe üksikute telgede suhtes pöördemomenti muuta.

f-pace


TIPPTASEMEL TEHNOLOOGIA


Uuel Jaguar F-PACE’il on täiustatud elektrooniline sõidukiarhitektuur EVA 2, mis toetab paljusid uusi tehnoloogiaid, et tagada tulevikuvalmis auto, mis on alati ühendatud ja ajakohane.

Uusim info- ja meelelahutussüsteem Pivi Pro kasutab 11,4-tollist kumera klaasiga HD-puuteekraani. Selle peamine eelis on suurem selgus – ekraan on kolm korda heledam ja 48% suurem kui eelmine 10-tolline ekraan, ning lihtsustatud menüüpunktid võimaldavad juhil avakuvalt ligi 90% igapäevase vajaliku sisuni jõuda kahe või vähema puudutusega.

Et parandada juhi juurdepääsu olulisele teabele, on uus F-PACE varustatud uue 12,3-tollise HD-interaktiivse juhiekraaniga, millel on täiustatud graafika ja kohandatav paigutus, mis võimaldab täisekraanil kuvada navigeerimist samm-sammuliste juhistega, digitaalvalikuid, meediat, kontaktandmeid või infot ja meelelahutust. Uus F-PACE on koos valikulise esiklaasinäidikuga, mis edastab hõlpsalt kogu vajaliku teabe juhti võimalikult vähe eksitades ja segades.

Esimesed uued F-PACE’i mudelid jõuavad Eestisse selle aasta lõpus.