Jaguar F-PACE pistikhübriidil on nüüd 20% suurem elektriline sõiduulatus

Jaguar F-Pace

Suurem elektriline sõiduulatus: Täienenud aku võimaldab P400e pistikhübriidil sõita nullilähedaste heidetega kuni 65 kilomeetrit (WLTP TEL). Seda on enam kui 20 protsenti rohkem kui varem.

Täiustatud varustus: Kõikidel mudelitel on nüüd standardvarustuses TFT digitaalne näidikupaneel, velgede valik algab 19 tollist ja R-Dynamic HSE mudeliversioonil on Ebony Suedecloth salongiviimistlus põhivarustuses.

Katkematu ühenduvus: Standardvarustusse kuulub nüüd Pivi Pro meediasüsteem, sealhulgas integreeritud what3words navigatsioon ja juhtmevabad Apple CarPlay® ning Android Auto™.

Suurepärane Black Pack viimistluspakett: Musta läikivat viimistlust kasutatakse nüüd nii küljepeeglitel kui ka esivõrel ja aknaliistudel. Standardvarustuses kõikidel mudelitel alates R-Dynamic SE-st, sh 550PS SVR lipulaeval.

Kõikehõlmav pakkumine: Lihtsustatud mudelivalikusse kuuluvad nüüd R-Dynamic S,
R-Dynamic SE, R-Dynamic HSE, 400 SPORT ja SVR, mis teeb klientidele ideaalse F-PACE’i valimise lihtsamaks.

F-Pace

Jaguar F-PACE’i valik muutub 2024. mudeliaastal selgemaks, rikkalikumaks ja veelgi kutsuvamaks, pakkudes klientidele rohkem varustust, täiustatud meediasüsteemi ja pikema elektrilise sõiduulatusega pistikhübriidmudelit.

„Uus F-PACE pakub kõike seda, mida juhid Jaguarilt ootavad. Rohkem veelgi täpsemalt klientide vajadustega arvestavat varustust, 20% efektiivsem pistikhübriidsüsteem ja täiustatud ühenduvustehnoloogiad muudavad selle linnamaasturi nii ihaldusväärsemaks, kui ka igast küljest praktilisemaks,“ ütles Jaguar Land Rover Baltikumi turundusjuht Jakub Brodewicz.

Järgmisest mudeliaastast on pistikhübriidse Jaguar F-PACE P400e pardal varasema kaheksa akumooduli asemel üheksa moodulit, mis suurendab elektrilist sõiduulatust 20% ehk 53 kilomeetrilt 65 kilomeetrini. Uuenduse tulemusel väheneb ka mudeli CO2-heitmete hulk ja kütusekulu, langedes vastavalt 37 grammini kilomeetri kohta ja 1,6 liitrini 100 kilomeetri kohta (WLTP TEL).

F-Pace

Uuenenud P400e jõuajami võimsus on 404 hobujõudu ja maksimaalne pöördemoment 640 Nm, võimaldades nullist sajani kiirendada kõigest 5,3 sekundiga. Võimekas ja efektiivne pistikhübriid jõuab uuel aastal ka Jaapani ja Singapuri klientideni. P400e moodustab juba enam kui kümnendiku F-PACE’i müügist kogu maailmas. Riikides, kus huvi elektrifitseeritud sõidukite vastu on kõrge, nagu näiteks Hollandis, kasvab mudeli osakaal ootuste kohaselt 98 protsendini.

Uuest mudeliaastast muutub lisaks pistikhübriidsele mudelile ka ülejäänud F-PACE’i mudelivalik. Uuenenud mudelirivi on lihtsam ja selgemini fokusseeritud. Edaspidi kuuluvad valikusse vaid R-Dynamic mudeliversioonid. Muutuse tulemusel saavad kõik kliendid nautida veelgi võimekamaid ja rikkalikumalt varustatud sõidukeid.

F-Pace

„2025. aastaks kujundame Jaguari ümber täielikult elektriliseks luksusbrändiks, praegu pakume oma toodetest senisest veel rikkalikumaid ja ihaldusväärsemaid mudeliversioone. Esimesena tegime selle sammu F-TYPE’iga, tähistades 2023. aastal Jaguari sportautode 75. juubelit. Nüüd on võrratut sõidukogemust, juhitavust, väljapeetust ja luksust pakkuva F-PACE linnamaasturi kord,“ ütles Jaguari tegevdirektor Philip Koehn.

„P400e pistikhübriidi elektrilise sõiduulatuse pikenemine enam kui 20 protsendi võrra muudab selle mudeli veelgi atraktiivsemaks. Ühendatud on jõudlus, tõhusus ja nullilähedaste heitmetega sõidukogemus – oleme selle üle väga uhked,“ lisas Koehn.

F-Pace

Uuenenud mudeliversioonid

Uuenenud R-Dynamic S, SE ja HSE mudeliversioonid on varustatud vastavalt 19-, 20- ja 21-tolliste velgedega, samas kui 400 SPORT mudeli juurde kuuluvad nüüd Style 1020 läikivad hõbedased 22-tollised veljed. F-PACE’i enesekindlat ja dünaamilist olekut täiustab veelgi Black Pack varustuspakett, mis kuulub nüüd alates R-Dynamic SE varustustasemest standardvarustusse, lisades sõiduki juurde läikivmustad viimistluselemendid – seda nii peeglitele, esivõrele ja seda ümbritsevatele liistudele, aknaraamidele, porilaudadele ja ka teistele detailidele. Muutuse käigus uuendati ka R-Dynamic embleemi, mis on nüüd punase ja rohelise asemel kaasaegsetes mustades ja hallides toonides.

F-PACE’i luksuslikust ja avarast salongist leiab varasemast veelgi rohkem tehnoloogiat. R-Dynamic S mudeliversioon on varustatud uue TFT-digitaalse näidikupaneeliga, mis lubab kuvada kaht näidikut ning nende vahel meedia- või navigatsiooniinfot. R-Dynamic SE mudeliversioonist alates kuulub standardvarustusse ka juhtmevaba nutiseadme laadimise võimekus.

Niisamuti on kõik F-PACE’i versioonid varustatud kiire ja intuitiivse Pivi Pro meediasüsteemiga, mis pakub mugavaid ühendusvõimalusi läbi Apple CarPlay®, Android Auto™ ja what3words navigatsioonilahenduse. Nii Pivi Pro meelelahutussüsteemi kui ka ülejäänud tarkvara saab uuendada juhtmevabalt.

F-Pace

Mootorid ja mudeliversioonid

Jaguar F-PACE’i 2024. mudeliaasta valikusse kuuluvad R-Dynamic S, R-Dynamic SE, R-Dynamic HSE, 400 SPORT ja SVR mudeliversioonid. Viimase mootoriks on 5,0-liitrine 550 hobujõudu arendav V8 ülelaadimisega bensiinimootor, mis suudab kiirendada 0–100 km/h 4 sekundiga ja saavutada tippkiiruseks 286 km/h.

Teiste mudeliversioonide jõuallikate valikusse kuulub 404 hj neljasilindrilise bensiinimootoriga pistikhübriidajam, 250 hj neljasilindriline bensiinimootor, 163 hj ja 204 hj diiselhübriidajam, 300 hj kuuesilindriline diiselhübriid, 400 hj kuuesilindriline bensiinihübriid ja 550 hj V8 bensiinimootor.

Kõik F-PACE’i mudeliversioonid on varustatud intelligentse nelikveo ja kaheksakäigulise automaatkäigukastiga. Lisaks luksusele ja väljapeetusele pakub iga Jaguar ideaalset tasakaalu jõudluse, dünaamilisuse ja sõidukogemuse vahel.

F-Pace