Kõik Jaguarid erinevad teistest teedel liikuvatest sõidukitest. Ka täielikult elektrijõul töötamine ei muuda seda. Nullist ehitatud uus Jaguar I PACE on täielikult akutoitel töötav elektrisõiduk (BEV). Nii välimuselt kui ka sõiduomadustelt põnev Jaguar I-PACE on maailma nutikaim 5-istmeline sportauto.
Hinnad alates 80 050 €
Suurbritannia Jaguari täiselektriline linnamaastur võitis Saksmaa kuulsaima autoauhinna Kuldne Rool. I-PACE triumfeeris keskmise suurusega linnamaasturite kategoorias.
Täiselektriline Jaguar I-PACE saavutas 2019. aasta maailma aasta auto konkursil ajaloolise kolmikvõidu. I-PACE võitis nii ihaldatud aasta auto kui ka aasta autodisaini tiitli, korrates F-PACE’i 2017. aastal saavutatud edu. Samuti nimetati I-PACE aasta ökoautoks.
Hinnati täielikult elektritoitel Jaguar I-PACE Euroopa aasta auto 2019 auhinnagaalal aasta autoks. See on esimene kord, kui Jaguar võitis ihatud auhinna.
Tulemused kuulutati välja Stuttgardis toimunud näitusel „Engine Expo and The Powertrain Technology Show“. Žüriis oli 70 autoajakirjanikku 31 riigist. Arvesse võeti peamisi omadusi nagu jõudlus, sõiduomadused, energiatõhusus ja täpsus.
Need kolm tiitlit tunnustavad I-PACE’i tehniliselt tipptasemel nullheitega mootorit, mis on kujundatud ja välja arendatud ettevõttesiseselt.
Täis akuga on võimalik WLTP-tsüklis läbida 470 km.
Kohene pöördemoment ja nelivedu annavad I PACE’ile sportauto kiirenduse. Auto kiirendab nullist sajani 4,8 sekundiga.
I PACE’i 90 kWh aku on valmistatud suure energiatihedusega liitiumioon-elementidest Selle disain ja viimase sõna termojuhtimissüsteem aitab pikendada aku eluiga ja maksimaalse võimsuse kasutusaega.
I-PACE’il on kaks püsimagnetiga elektrilist sünkroonmootorit. Sarnaselt I TYPE Formula E võidusõiduautoga suudavad need mootorid saavutada 400 hj võimsuse ja 700 Nm pöördemomendi.
I-PACE on väljast kompaktne, kuid seest erakordselt ruumikas. Sõidukis on viis täissuuruses istet, uuenduslik panipaik, märkimisväärne pagasiruum mahuga üle 1453 liitri ning 27-liitrine panipaik ees.
50 kW DC kiirlaadijaga, mida võib leida enamikust avalikest laadimispunktidest, on võimalik I-PACE’i tunni ajaga nii palju laadida, et see suudab sõita 270 km.*
* Tegelik laadimisaeg võib erineda sõltuvalt keskkonnatingimustest ja kasutatavast laadijast.
Ükskõik, kas Jaguar I-PACE on teie esimene või mitmes elektriauto, selgitage meie laadimisküsimustiku abil välja, kui sujuvalt see sobitud teie elustiiliga.
I-PACE’i omanikud saavad elektriautode omanikele mõeldud soodustusi. Soodustuste hulka, mis muudavad igapäevase sõidu mugavamaks ja efektiivsemaks, kuuluvad näiteks riiklikud toetused, väiksem teemaks, soodsam kesklinna sissesõidu maks ning lihtsam juurdepääs ühissõidukiradadele.
Nii välimuselt kui ka sõiduomadustelt põnev I-PACE, mida on lihtne pidada ja millel on hea ühenduvus, on maailma nutikaim viieistmeline sportauto. Looge endale sobiv auto juba täna.
I-PACE on eelkõige Jaguar – tõeline juhikeskne auto. Selle elektrimootorid ja ideaalilähedane kaalujaotus saavutavad 700 Nm kohese pöördemomendi ja sportauto kiiruse.
Elegantse ja äärmiselt aerodünaamilise kujundusega I-PACE, millel on 0,29 Cd madal takistustegur, saavutab efektiivsuse, maksimaalse sõiduulatuse ja stabiilsuse tänu sellele, et lõikab puhtalt läbi õhu. I-PACE pakub põnevust iga nurga alt tänu oma voolujoonelisele keskosale, põnevale mootorikaane õhuvõtuavale ja iseloomulikele tagakumerustele.
I-PACE ühendab sujuvalt tehnoloogia ja ruumikuse. Salongidisain on puhas ja ülekoormamata, kasutatakse puutetundlikke juhtelemente ja voolujoonelist kujundust. Elektrimootori olemus pakub lisaruumi ja annab rohkem võimalusi muuta I-PACE’i salong veel mugavamaks.
I-PACE’i Touch Pro Duo info- ja meelelahutussüsteem hõlbustab kogu autos leiduva tehnoloogia kasutamist. 4G wifiga ühildumine on standardvarustuses ning hulk ühenduvusfunktsioone tähendab seda, et digimaailmaga on lihtne kontakti hoida.
Jaguar soovib luua elektriautosid, mis tekitaksid särinat nii sõitmisel kui ka vaatamisel. Jaguar on osalenud Vormel-E võistlustel alates 2016. aastast ning alates 2018. aastast saab I-PACE eTROPHYst maailma esimene täielikult elektrijõul sõitvate autode rahvusvaheline rallisari. Järgmine peatükk võidusõidus uuenduste nimel on alanud.