Jaguari hübriid-linnamaastur

Jaguari hübriid-linnamaastur

Neisse armumiseks piisab vaid ühest pilgust – Jaguari esimene kompaktne linnamaastur E-PACE ja luksusmaastur F-PACE ühendavad endas suurepärase juhitavuse ja praktilisuse. Hübriid-linnamaasturid kannavad brändi pärandit, samas kui pistikhübriidajami (PHEV) kasutamine näitab selgelt, millises suunas Jaguari tulevik liigub. Avasta, mis aitab E-PACE ja F-PACE mudelitel massist eristuda.

UUS JAGUAR F-PACE

UUS JAGUAR F-PACE

Meie sportlik luksusmaastur pakub ainulaadset kombinatsiooni pistikhübriidi efektiivsusest, praktilisusest, lummavast disainist ja sportlikust juhitavusest.
JAGUAR E‑PACE

JAGUAR E‑PACE

Kõik pistikhübriidi eelised on kombineeritud kompaktse linnamaasturi eelistega. Jaguar E-PACE on unikaalne kombinatsioon imelisest disainist, praktilisusest ja heast juhitavusest.

Jaguari hübriidsed linnamaasturid

Jaguari mudelivalikus on kaks hübriid-linnamaasturit – kompaktne E-PACE ja suurem F-PACE. Milline Jaguar sulle kõige paremini sobib? Tutvu mõlema mudeliga, et leida just endale sobilik.

Jaguar E-PACE – linna jaoks loodud

Jaguar E-PACE on brändi esimene kompaktne linnamaastur, mille loomulikuks elupaigaks on linnadžungel, kuid mille muljetavaldavalt ruumikas interjöör ja Jaguarile iseloomulik enesekindel juhitavus teevad sellest meeldiva kaaslase ka pikkadeks väljasõitudeks. Stiiliviited sportlikule F-TYPE’ile muudavad selle mudeli välimuse äärmiselt väljakutsuvaks ning valik võimsaid mootoreid võimaldab pakkuda suurepärast sõiduelamust.

E-PACE’i puhul saab otsustada MHEV-hübriidsüsteemi kasuks, mis pakub kaheliitrist mootorit ja nelikvedu. Vastavalt oma eelistustele on võimalik valida kolme bensiinimootori vahel – 200, 249 või 300 hj – ning diiseljõuallika austajad saavad valida 163 või 204 hobujõudu arendava variandi. Mudeli baasversioon on varustatud 1,5-liitrise bensiinimootori ja esiveoga.

E-PACE on saadaval ka PHEV-versioonina. Jõuajami aluseks on 1,5-liitrine kolme silindriga bensiinimootor, mis arendab 309 hobujõudu ja võimaldab nullist sajani kiirendada 6,5 sekundiga. Pistikhübriidi elektriline sõiduulatus on ligi 55 kilomeetrit ja ametlik keskmine kütusekulu 2 liitrit 100 kilomeetri kohta.

Jaguar F-PACE – dünaamiline ja stiilne

F-PACE on Jaguari mudelivaliku kõige dünaamilisem linnamaastur. Jõuline siluett aitab konkurentide seast silma paista, ohverdamata seejuures Jaguarile omast väljapeetust. Tegu on tõelise Jaguari lipulaevaga, mis on saadaval ka hübriid-linnamaasturina.

Bensiinimootorite fännid hindavad kindlasti luksusmaasturi võimsat P400 MHEV-versiooni, mille 6-silindriline mootor arendab 400 hobujõudu. Lisaks sellele on kerghübriide võimalik valida ka kombinatsioonis diiselmootoritega – D165 MHEV, D200 MHEV ja D300 MHEV. Mudelivalikust leiab ka võimsa P400e PHEV-versiooni: 2-liitrise mootoriga pistikhübriidi, mille koguvõimsus on 404 hj. Pistikhübriid-linnamaastur kiirendab 0–100 km/h 5,4 sekundiga ja selle ametlik kütusekulu on 2,4 liitrit saja kilomeetri kohta. Pistikhübriid suudab ainult elektri jõul sõita umbes 53 kilomeetrit.

Hübriidajamid (MHEV ja PHEV) aitavad Jaguari väärtuspakkumise veelgi ihaldusväärsemaks muuta. Need pole ainult võimsad, vaid ka ökonoomsed ja keskkonnasõbralikud, mis ühendavad endas praktilisuse ja emotsioonirohke sõiduelamuse.

Miks peaksid ostma hübriid-linnamaasturi?

Linnamaasturid on luksusbrändide austajate seas aina populaarsemad. Need universaalsed sõidukid on ühtaegu esinduslikud, sobivad väga hästi pereautoks ning kui vaja, saab nendega läbida ka keerulisemaid teid. Miinusena saab küll mõne mudeli puhul välja tuua vähest emotsionaalset sõidunaudingut, kuid Jaguari mudelite puhul, mis näitavad oma kiskjalikku iseloomu juba esimesest hetkest, selle pärast muretsema ei pea. Praktilise ja ruumika interjööriga Jaguari mudelitel aitab eristuda ka silmapaistev sooritus ja suurepärane juhitavus.

Ja mis kõige olulisem – Jaguar ei tee järeleandmisi ka keskkonna osas. E-PACE ja F-PACE linnamaasturid on saadaval ka hübriididena: nii MHEV- (kerghübriid) kui ka PHEV- (pistikhübriid) jõuajamitega.

Hübriid-linnamaastur tagab hea soorituse ja väljapeetud sõidukogemuse, ilma et kütusekulu seejuures suureneks. Ühtlasi pakub hübriidne linnamaastur kogu perele tippklassi mugavusi isegi kõige pikematel sõitudel, olles samas võimalikult keskkonnasõbralik. Hübriid-linnamaastur paiskab õhku vähem kasvuhoonegaase, mis tagab kõikjal parema õhukvaliteedi. Eriti selgelt on see nähtav pistikhübriidide puhul, mis võimaldavad läbida lühemaid vahemaid täielikult heitevabas režiimis, kasutades ainult elektrimootorit. Viimane on eriti hea lahendus näiteks igapäevaste tööle-koju sõitude puhul.

E-PACE ja F-PACE hübriid-linnamaasturid annavad aimu, millised muutused on ees ootamas. Järgmiste aastate jooksul saab Jaguarist üksnes elektriliste sõidukite tootja. Esimene eletrimudel on I-PACE linnamaastur, mis ühendab endas sport- ja pereauto omadused.

Kelle jaoks on Jaguari linnamaasturid loodud?

Jaguariga on läbi aja kaasas käinud lojaalsed kliendid, keda ühendab austus klassikalise Briti disaini vastu. Jaguar sümboliseerib segu klassikalisest elegantsusest ja sportlikest detailidest, unustamata suurepärast juhitavust, tippklassi interjööri ja sõidunaudingut. Uued linnamaasturid vastavad suurepäraselt sellele kirjeldusele.

Need autod on ideaalne valik inimestele, kes otsivad kõrgeima kvaliteediga sõidukeid ja armastavad originaalset stiili. Paljude ülimalt sarnaste või üle vindi keeratud disainiga autode seas jäävad Jaguarid alati silma. Hübriid-linnamaasturite välis- ja sisedisaini hindavad kahtlemata ka kõik need, kes peavad lugu kaunitest detailidest ja esemetest.

Tasub meeles pidada, et Jaguari linnamaasturit valides ei pea praktilisuse ja funktsionaalsuse osas järeleandmisi tegema. Neid sõidukeid iseloomustab mugav ja ruumikas interjöör ning pagasiala, mis mahutab kogu nädala toidukraami või kõik vajaliku ka pikemaks väljasõiduks. Lisaks tagavad Jaguari linnamaasturid nii juhi kui reisijate turvalisuse. Kombinatsioon kirglikust disainist, parimast sooritusest ning praktilisusest igapäevastel sõitudel – kas pole mitte ahvatlev pakkumine?

Mis on PHEV’i ja MHEV’i vahe?

Nagu juba mainitud, on Jaguari linnamaasturid saadaval kahte tüüpi hübriidajamitega – PHEV ja MHEV ehk pistik- ja mittepistikhübriid versioonid. Mis neid erinevaid valikuid iseloomustab?

MHEV tähistab osaliselt hübriidset sõidukit, mida kutsutakse tihti kerghübriidiks. Tegemist on sisepõlemismootoriga autoga, millel on väike, tavaliselt starteri või generaatoriga ja lisaakuga ühendatud elektrimootor. Selle ainsaks funktsiooniks on sisepõlemismootorit kiirendamisel või tühikäigul töötamisel toetada, ehk selle autoga pole võimalik sõita vaid elektrilises režiimis. Siiski aitab see vähendada nii kütusekulu kui ka õhku paisatud süsinikdioksiidi hulka ning juhi jaoks töötab MHEV-süsteem sarnaselt start/stop süsteemile, kuid on siiski märkimisväärselt efektiivsem.

PHEV-linnamaastur on aga pistikhübriidne elektriline sõiduk ehk hübriidauto, mida saab laadida pistikust. See on varustatud elektrimootori ja akuga, mis võimaldab sõita ka täielikult heitevabas elektrirežiimis. Selle jaoks peab akut enne väljasõidule suundumist laadima, kuid akut täidetakse sarnaselt tavalisele hübriidile ka sõidu ajal – seda tänu regeneratiivsele pidurdamisele ja energia taastamise süsteemidele. Elektrilises sõidurežiimis on sõiduulatus reeglina mõnikümmend kilomeetrit, millest piisab näiteks igapäevasõitude tegemiseks. Kui elektrienergia otsa saab, saab tänu sisepõlemismootorile muretult edasi sõita. Võimalusel kasutab pistikhübriidne linnamaastur ka mõlemat mootorit korraga, rakendades nõnda süsteemi täieliku potentsiaali. Selline lahendus on sarnane HEV-jõuajamitele, mis ei vaja pistikust laadimist ja millega saab ka elektrirežiimis sõita, kuid seda vaid mõned kilomeetrid.

Korduma kippuvad küsimused

OTWÓRZ

Kas hübriid-linnamaasturi ostmine aitab säästa?

Kas hübriidauto hooldamine on kallim kui tavalise auto puhul?

Milline hübriidtehnoloogia valida?

Kas hübriidautoga sõitmine on vähem lõbus?