UUS DIISEL-, BENSIINI- VÕI ELEKTRIMOOTOR?

Meie praegused bensiini- ja diiselmootorid on kõige puhtamad ja efektiivsemad seni toodetutest. Meie uus elektriline jõuülekanne on sõidutulevik. Milline neist on Teile õige?

VALIK ON TEIE

UUS DIISEL

UUS DIISEL

Jaguari uued diiselmootorid on puhtamad kui kunagi varem ning pakuvad kütuseefektiivsust koos pöördejõu näitajatega, mis sobivad maastikule ja pukseerimiseks. See on kombinatsioon, mis loob tõeliselt usaldusväärse pikamaasuutlikkuse.
BENSIIN

BENSIIN

Meie uus bensiinimootorite põlvkond pakub dünaamilist ja kiiret sõitu ning austab Jaguari ikoonilist maanteetundlikkust, olles samas muljetavaldavalt madala kütusekulu ja CO2 heitmetega.
ELEKTRIAUTO (EV)

ELEKTRIAUTO (EV)

Meie kõrgetasemelised täiselektrilised jõuülekanded tagavad kõrge jõudluse nullemissiooniga. Jõuallikana on kasutatud paari akuga elektrimootorit, mida laetakse taastuva pidurdusenergiaga ja pistikuga laadimispunktist. See on Jaguari elektriline tulevik.

UUTE DIISEL-, BENSIINI- JA ELEKTRIAUTODE EELISED

MADALAD CO<sub>2</sub>HEITMED

MADALAD CO2HEITMED

Jaguari uued diiselmootorid eritavad umbes 20% madalamaid CO2 heitmeid kui bensiinimootorid. Alates 2002. aastast on diiselmootori valinud ostjad hoidnud ära umbes 3 miljoni tonni CO2 vabanemise atmosfääri.
TÄIDAVAD EU6d-TEMP JA TEGELIKE SÕIDUEMISSIOONIDE (RDE) REGULATSIOONIDE NÕUDEID

TÄIDAVAD EU6d-TEMP JA TEGELIKE SÕIDUEMISSIOONIDE (RDE) REGULATSIOONIDE NÕUDEID

Jaguari uued diiselautod täidavad EU6d-Temp ja tegelike sõiduemissioonide (RDE) regulatsioonide nõudeid, vähendades märkimisväärselt emissioone kõikides sõidutingimustes. See tähendab, et autod on vabastatud transpordimaksudest, kuuludes Londoni ülimadalate heitmete tsooni (ULEZ).
VÄHENDATUD LÄMMASTIKOKSIIDIEMISSIOONID (NO<sub>x</sub>)

VÄHENDATUD LÄMMASTIKOKSIIDIEMISSIOONID (NOx)

Alates 2015. aasta septembrist on kõik Jaguari uued diiselmudelid varustatud täiustatud selektiivse katalüütilise reduktsiooniseadme (SCR) töötlusjärgse väljalaskesüsteemiga (st AdBlue), mis aitab märkimisväärselt vähendada NOx heitmeid.
PARENDATUD KÜTUSEEFEKTIIVSUS

PARENDATUD KÜTUSEEFEKTIIVSUS

Diiselmootorid pakuvad umbes 20% suuremat kütusesäästu kui bensiinimootorid. Seega, kui sõidate aastas 12 000 miili või enam, siis on see Teie jaoks kõige kuluefektiivsem valik.
TÄIDAVAD EU6d-TEMP JA TEGELIKE SÕIDUEMISSIOONIDE (RDE) REGULATSIOONIDE NÕUDEID

TÄIDAVAD EU6d-TEMP JA TEGELIKE SÕIDUEMISSIOONIDE (RDE) REGULATSIOONIDE NÕUDEID

Uued Jaguari bensiinisõidukid täidavad EU6d-Temp ja tegelike sõiduemissioonide (RDE) regulatsioonide nõudeid, vähendades märkimisväärselt emissioone kõikides sõidutingimustes. See tähendab, et autod on vabastatud transpordimaksudest, kuuludes Londoni ülimadalate heitmete tsooni (ULEZ).
DÜNAAMILINE SÕIDUKOGEMUS

DÜNAAMILINE SÕIDUKOGEMUS

Jaguari bensiinimootorid pakuvad sujuva ja tundliku jõuülekandega kõige meeleolukamaid sõiduelamusi. Need on virgutav kogemus sundimatust jõudlusest ja põnevatest helidest kõikidel kiirustel.
VÄHE TAHMAOSAKESI

VÄHE TAHMAOSAKESI

Meie uusimad bensiinimootorid on varustatud suure efektiivsusega filtritega, et püüda ja ladestada ülipeeneid tahmaosakesi, kui heitgaas neist läbi liigub. See aitab langetada väljalasketorust atmosfääri paiskuvaid emissioone.
MADALAMAD ETTEMAKSUKULUD

MADALAMAD ETTEMAKSUKULUD

Kuigi diiselmootorid pakuvad tavaliselt suuremat kütuseefektiivsust, võivad võrdväärsed bensiinimootorid madalamate ettemaksukulude tõttu osutuda sageli targemaks valikuks väikse läbisõiduga ja lühikeste vahemaade sõitjatele.
NULLHEITMED

NULLHEITMED

Saavutab nullväärtusega CO2 heitmed kasutuskohas ja läbisõiduulatuse kuni 292 miili ühe laadimise kohta. Jaguar I-PACE'i kütusega täitmine maksab vähem ja on ka heitmevaba. Kuna laadimisjaamade võrgu energia asendatakse taastuvenergiaga, muutub Jaguar I-PACE aastatega puhtamaks.
MUGAVUS JA LIGIPÄÄSETAVUS

MUGAVUS JA LIGIPÄÄSETAVUS

Paljudes linnades on elektriautodel lubatud kasutada sõiduradasid ja parkimiskohti, mis on tavaautodele keelatud. Puuduvad ka heitgaaside maksud.
VALITSUSE KOHUSTUSED

VALITSUSE KOHUSTUSED

Elektriautod vastavad valitsuse, kohalike omavalitsuste ja ettevõtete pakutavatele hüvedele, et minna üle maailma puhtaimatele mootoritele. Elektriautol on märkimisväärselt madalamad maksukulud võrreldes bensiini- ja diiselmootoriga autodega.
SÄÄSTLIK ÜLALPIDAMINE

SÄÄSTLIK ÜLALPIDAMINE

Elektri suhteliselt odav hind tagab elektriauto madalamad tankimiskulud. Ja vähemate liikuvate jõuülekande osadega on autot ka odavam hooldada.
MEIE TÕHUSAIMAD MOOTORID SENI

MEIE TÕHUSAIMAD MOOTORID SENI

Ingenium on Jaguar Land Roveri mootorite pere, mis on loodud sujuva jõudluse, rafineerituse ja efektiivsuse saavutamiseks. Täiustatud tehnoloogia ja täisalumiiniumkonstruktsiooni abil tasakaalustab Ingeniumi mootor muljet avaldavat võimsust ja kütusesäästlikkust.
BENSIINI- JA DIISELMOOTOR – TÄHELEPANU KESKPUNKTIS

BENSIINI- JA DIISELMOOTOR – TÄHELEPANU KESKPUNKTIS

Miks on diiselmootorid kriitika all? Kuidas mõjutavad õigusaktide muudatused autot, millega iga päev sõidate? Lugege rohkem maailma kahe populaarseima mootoriga auto kohta.
OPEN ALL
Mis on jõuülekanne?
Kui palju aega kulub elektriauto laadimiseks?
Milline on elektriautode sõiduulatus?
Millised on diiselmootori eelised bensiinimootori ees?
Kuidas Jaguar Land Rover sõiduki emissioone vähendab?
Kas diiselmootorid on puhtad?
Mis on diisli tahmafilter (DPF) ja miks see oluline on?

VALIGE ENDALE SOBIV JAGUAR

Kas olete valmis looma Jaguari oma elu- ja sõidustiili ning rahaliste võimaluste põhjal? Uue reisi alustamiseks Jaguariga valige meie pakutava seast sobiv auto.

"* Elektriauto läbisõiduvahemiku näitajad põhinevad toodetud auto tavapärasel teekonnal. Saavutatav läbisõiduvahemik võib sõltuda autost ja akuolekust, tegelikust teekonnast, keskkonnatingimustest ja sõidustiilist.
Esitatud arvud pärinevad tootja ametlikest testidest ja vastavad ELi õigusaktidele. Need on mõeldud ainult võrdlemiseks, tegelikud arvnäitajad võivad erineda. CO"2 ja kütusekulu võib varieeruda sõltuvalt ratta paigaldusest ja valikulistest lisadest. WLTP on uus ametlik ELi test, mida kasutatakse sõiduautode standardiseeritud kütusekulu ja CO2 heitkoguse arvutamiseks. See mõõdab kütusekulu, energiatarbimist ja sõiduulatust ning heitkoguseid. Selle eesmärk on arvandmed tegelikule sõidukäitumisele lähemale tuua. See on nõudlikum ja erinevate sõiduprofiilidega testimisprotseduur valikvarustusega sõidukitele.