Uudised

UHIUUS JAGUAR E-PACE – TURVALISEM JA KIIREM KOMPAKTMAASTUR

Jaguar on lansseerinud uhiuue E-PACE’i, millel on uuendatud välis- ja sisekujundus, uus info- ja meelelahutussüsteem Pivi Pro, uhiuus sõidukiarhitektuur ning lai valik võimsaid ja efektiivseid mootoreid. Üks selle linnamaasturi esiletõstmist väärt uuendus on pistikhübriidelektriline jõuülekanne.

Uhiuus Jaguar E-PACE pakub laia mootorite valikut, et rahuldada erinevaid vajadusi, ning platvorm Premium Transverse Architecture (PTA) muudab selle Jaguari erakordselt dünaamiliseks, võimekaks, mugavaks ja lihtsalt juhitavaks,“ ütles Jaguari Baltikumi turundusjuht Justė Šataitė. „E-PACE’il on kõik tõelise Jaguarile omased disainielemendid ja jõuline ilme koos uhiuue välis- ja sisekujundusega. See muudab E-PACE’i veelgi silmapaistvamaks, samuti on säilinud kõik kompaktmaasturi eelised.“

Pistikhübriidvõimsus ja tehnilised omadused

E-PACE’i uhiuus platvorm Premium Transverse Architecture on kohandatud tipptasemel elektriliste jõuülekannetega. Ühilduvate jõuallikate seast uusim on kolmesilindriline pistikhübriid P300e, valikus on veel neljasilindrilised Ingeniumi diiselmootorid ja bensiinimootorid, mis on kombineeritud kerghübriidtehnoloogiaga (MHEV).

Uues tootevalikus on 163–204 hj diisel- ja 160–300 hj bensiinimootorid ning 309 hj pistikhübriid, mis on tootevaliku võimsaim jõuülekanne.

P300 pistikhübriidil on 200 hj kolmesilindriline Ingeniumi bensiinimootor ja tagateljele paigaldatud 109 hj (80 kW) elektrimootor. Kompaktne elektrimootor töötab 15 kWh liitiumioonakuga, mis on pakiruumi põranda all. Täislaetuna saab maasturiga ainult elektrienergial sõita kuni 55 km.

Poolhübriidtehnoloogia on ühendatud nii kolmesilindrilise bensiini- kui ka neljasilindriliste bensiini- ja diiselmootoritega, kasutades integreeritud käivitusgeneraatorit, mis taaskasutab pidurdamisel tavaliselt kaotsiminevat energiat. See energia salvestatakse 48 V liitiumioonakule. Hiljem kasutatakse seda energiat kiirendamisel, et tagada sujuvam käivitamine ja peatumine.

Võimsaim bensiinimootor genereerib 300 hobujõudu. See on saadaval ainult 300 Sport mudelil, genereerides pöördemomendi 400 Nm ja kiirendades nullist sajani 6,9 sekundiga.

Täiustatud mootoril on kasutatud tipptasemel tehnoloogiaid, nagu näiteks CVVL-süsteemi (Countinous Variable Valve Lift) koos VCT-süsteemiga (Variable Cam Timing), elektrikompressorit ja kahekanalilist turbiini. Need tehnoloogiad tagavad erakordse dünaamika ja efektiivsuse.

Ajam ja käigukast

Enamikul valikutel on Jaguari nelikvedu. E-PACE’i nelikvedu on kombineeritud teise põlvkonna standardse jõuülekandega, mis jaotab pöördemomendi automaatselt esi- ja tagaratastele ning tagab alati parima haarduvuse.

Esimest korda on standardne jõuülekanne ühendatud esisilla jõuülekandeseadega Driveline Disconnect. Kui auto sõidab püsivalt sama kiirusega, lahutab süsteem nelikveo ja suunab pöördemomendi ainult esiratastele, mis vähendab kütusekulu.

Teise põlvkonna intelligentne jõuülekanne on saadaval 300 Sport mudelil. See tagab kõigi rataste haarduvuse ja enneolematu dünaamika. Täpselt nagu standardne jõuülekanne, jaotab ka intelligentse jõuülekande nelikveosüsteem pöördemomendi esi- ja tagateljele. Kaks sõltumatut, elektrooniliselt juhitavat tagatelje ühendust jaotavad mootori pöördemomendi tagaratastele, andes kuni 100% pöördemomenti tagarattale juba 100 millisekundiga.

Kõrgema turvalisuse tagavad LED-esituled koos valikulise LED-pikseltehnoloogiaga, mis pakub paremat nähtavust ja rohkem valgust. Adaptiivsed kaugtuled jälgivad eesolevat teed, valgusvihku reguleeritakse automaatselt erinevate LED-segmentide valimisega ja valgus suunatakse liikluselt ja liiklusmärkidelt eemale, mis tagab parema nähtavuse ja võimaldab juhil keskenduda teele teisi juhte pimestamata.

Uusimad ühenduvustehnoloogiad

E-PACE põhineb elektroonilisel sõidukiarhitektuuril, mis sisaldab arvukalt uuenduslikke pidevat ühenduvust tagavaid tehnoloogiaid ning uusimat autosisest tarkvara.

Info- ja meelelahutussüsteemil Pivi Pro on 11,4-tolline kumera klaasiga HD-puuteekraan, mis on kolm korda eredam ja 48% suurem kui eelmine ekraan. Lihtsustatud menüü võimaldab juhil avakuvalt ligi 90% igapäevase vajaliku sisuni jõuda kahe või vähema puudutusega.

Veendumaks, et süsteem on alati töövalmis, on Pivi Pro varustatud eraldi akuga ja tänu sellele aktiveeritakse navigeerimine kohe, kui juht on autosse istunud.

Pivi Pro ühenduvust pakub uusim sisseehitatud kahe SIM-kaardiga tehnoloogia ja LTE-modem, mis võimaldavad süsteemil samal ajal täita mitut funktsiooni süsteemi jõudluse vähenemiseta, nagu näiteks voogedastus ja SOTA-uuenduste allalaadimine. Süsteem tagab ka väikseimad katkestused, kui levi puudub ja otsitakse tugevama signaaliga võrguoperaatori ühendust.

Innovaatilise tarkvara kauguuenduste tehnoloogiaga (SOTA) saate uuendusi alla laadida ja installeerida ilma Jaguari hoolduskeskust külastamata. Uuendused laaditakse alla teiste toimingute taustal ja kasutajat teavitatakse ainult kõige olulisematest muudatustest.

Salongiõhu ionisaator püüab kinni ülipeened osakesed ja pakub tänu Nanoe tehnoloogiale paremat salongiõhu kvaliteeti, eemaldades allergeenid ja ebameeldivad lõhnad.

Auto hõlpsamaks sulgemiseks, avamiseks ja käivitamiseks on saadaval teise põlvkonna Activity Key. Laadimisseade on koos kellaga ja selle aku peab vastu kuni seitse päeva.

Esimest korda on uhiuus E-PACE ClearSight salongi tahavaatepeegliga. Süsteem kasutab taha suunatud lainurkkaamerat ning edastab kõrglahutusega ekraanile raamita tahavaatepeegli vaate, olenemata takistustest, nagu näiteks pikka kasvu kaasreisijad tagaistmel, kehv valgustus või halb nähtavus.

Kõik E-PACE’i valikud on varsti tellimiseks saadaval ja esimesed pistikhübriidmudelid jõuavad ostjateni 2021. aastal.


Kas olete nõus andma tagasisidet, mis aitaks parandada meie kodulehte?

Jaguar F-Type Convertible