Uudised

JAGUAR ESITLEB: UUEL TASEMEL F-PACE SVR

Jaguar esitleb oma uut erimudelit F-Pace SVR, mis on tavamudeliga võrreldes veelgi kiirem, dünaamilisem ja viimistletum.

Jaguar SV (lühend väljendist Special Vehicle) värskeimad täiustused puudutavad nii uusi tehnilisi ja tarkvaralisi komponente kui ka EVA 2.0 (Electric Vehicle Architecture) ülesehitust ja autospordist inspireeritud disainidetaile. Lisaks on sõidukil luksuslik interjöör ning uusimad ühendustehnoloogiad.

„F-Pace SVR originaalversioon oli vägagi kõnekas, see võeti klientide poolt hästi vastu ning sai läbi aegade enimmüüdud Jaguar SV tooteks. Uus versioon tugineb selle edule, pakkudes lisaks arvukalt täiustusi,“ ütles Jaguari Baltikumi turundusjuht Justė Šataitė.

Kiirem auto, suurem keskkonnasääst

Uus F-Pace SVR on saadaval 5,0-liitrise ülelaadimisega V8 bensiinimootoriga, millel võimsust 550 hj ja pöördemomendiks 700 Nm – kasv võrreldes eelmise mudeliga on seejuures koguni 20 Nm.

Pöördemomendi selline tõus annab loomulikult ka parema jõudluse - F-Pace SVR suudab kiirendada 0–100 km/h kõigest 4 sekundiga, ehk kolm kümnendikku kiiremini kui varasem mudel. Tippkiirus on aga kasvanud 286 kilomeetrini tunnis.

Jõuülekandel on nüüd sama hüdrotransformaator, mida kasutatakse Jaguar XE SV Project 8 puhul. Tänu paranenud pöördemomendile ja kiirendusele emiteerib auto ka iga kilomeetri kohta 6 grammi vähem süsinikdioksiidi. Keskmine kütusekulu 100 kilomeetri läbimisel jääb 12,2 liitri ringi.

Palju tarku lahendusi

Uuendused on saanud ka ülekande- ja dünaamikasüsteemid. Värskendatud dünaamiline sõidurežiim häälestab masina suurepäraseks igapäevasõiduks. Uus funktsioon nimega „Dynamic Launch“ kasutab sealjuures ka jõuülekande inertsi, et säilitada käiguvahetuse ajal ratastesse jõudev võimsus ja aidata sellega kaasa SVR-i kiirendusele seisupositsioonist. Auto roolisüsteem on saanud uue elektroonilise jõuabisüsteemi, mis tagab vahetuma ühenduse sõiduki ja juhi vahel.

Samal ajal on F-Pace SVR-iga nüüd mugavam ja mõnusam sõita ka rahulikus tempos ilma, et kannataks kiireks sõiduks mõeldud dünaamika. Mugavama sõidu väiksematel kiirustel aitavad tagada uuendatud adaptiivne vedrustus ja šassiipuksid.

Adaptive Dynamics vedrustustehnoloogia tagab täpse ja dünaamilise seadistuse sujuvaks sõiduks, Configurable Dynamics režiim võimaldab juhil seadistada sõidukit aga oma isiklike eelistuste järgi. Lisaks aitavad stopper, G-jõudude monitor ja pedaaligraafika juhil dünaamilises režiimis jõudlust jälgida.

Ka uue F-Pace SVR pidurdussüsteem pakub juhile paremat tunnetust. Kaheosalisi 395mm (ees) ja 396mm (taga) ketaspidureid toetab nüüd uus elektriline võimendussüsteem Power Booster ja sellest tulenev sportlikum ning lühema vajutusvajadusega piduripedaal. Pidurdamist parandavad ka pidurite täiustatud jahutus ja sõiduki üldine aerodünaamika.

Areng peitub detailides

Jaguari 5-liitrine V8 ülelaadimisega bensiinimootor töötab üheskoos ülitundliku ja sujuva kaheksakäigulise automaatkäigukastiga, mis rakendab jõudu vastavalt sõiduolukordadele. Intelligentne nelikvedu on F-Pace SVR-il saadaval juba standardvarustuses.

„Üleminek Jaguari uuele elektrisõidukite arhitektuurile andis meile võimaluse iga komponendi kalibreerimise uuesti üle vaadata, nii kasutasime võimalust peenhäälestada ka sõidukogemust, et see tunduks veelgi fokusseeritum ja rafineeritum. Tuhanded pisimuudatused viivad F-Pace SVR uuele tasemele," rääkis Jaguari SV F-Pace SVRi peainsener Paul Barritt.

Uue F-Pace SVR-i disain on inspireeritud SV motospordikogemusest, seda näiteks täiustatud aerodünaamika näol, kus õhuvooluavad annavad jõuülekandele ja piduritele lisajahutuse.

Muudatused annavad autole ka suurepärase aerodünaamilisuse, sealhulgas langetatakse aerodünaamilist tõstet 35 protsenti ja vähendatakse õhutakistust 0,37 Cd-lt 0,36 Cd-le. Lisaks täiustavad õhuvoolusid taltsutavad elemendid ka auto esteetikat.

Tuliuus kõrgtehnoloogiline interjöör

Uue F-Pace SVR sisemus on terviklikult ümber kujundatud, uued materjalid rõhutavad värskendatud salongidisaini ja selle juhtseadiste dünaamilist iseloomu.

Istme- ja uksevahed on viimistletud Alcantara kangaga. Keskkonsool ja teised suuremad pinnad on kaetud luksusliku Windsori nahaga. 12,3-tolline HD-kvaliteedis interaktiivne puuteekraan on ääristatud eebenipuuõmblustega Alcantaraga. Standardvarustuses on alumiiniummustriga viimistlusliistud, lisavalikuna on need saadaval ka poorsest süsinikkiust.

Valikus on ka semianiliin-nahast sportistmed, mille seljaosa kaunistavad Jaguari logost inspireeritud teemanttikandid. Reljeefne SVR-logo peatugedel paneb viimistlusele jõulise punkti.
SVRi uue rooli manuaalse käiguvahetuse labad on valmistatud hea haarduvusega tsinksulamist.

Uus F-Pace SVR pakub kõiki uusimaid ühendus- ja tarkvarauuendustehnoloogiaid, mis olid esindatud F-Pace’il. Nende hulka kuuluvad intuitiivne ja üle veebi uuendatav Pivi Pro info- ja meelelahutussüsteem, aktiivne teemürasummutus, täiustatud juhiabisüsteemid ning lisavalikute seas olev juhtmevaba laadimise alus.

Uue Jaguar F-Pace SVR-i hinnakiri avalikustatakse jaanuaris ja esimesed autod jõuavad tellijateni märtsikuus.

Kas olete nõus andma tagasisidet, mis aitaks parandada meie kodulehte?

Jaguar F-Type Convertible