Jaguar on üle kaheksakümne aasta loonud autosid, mis erutavad meeli. Elektritoide seda ei muuda, vaid pakub meile omase soorituse saavutamiseks rohkem võimalusi.
I‑PACE’i mootori võimsus on 400 hj ja kohe kasutatav pöördemoment 700 Nm. Sisseehitatud täisveoga I‑PACE kiirendab nullist sajani 4,8 sekundiga.
I‑PACE’i 90 kWh aku on mõeldud pikaajaliseks kasutamiseks ning toetab maksimaalse võimsuse pikemaid perioode. Aku paiknemine ülendi piires tekitab sõidukile madala raskuskeskme, mis parandab sõiduki dünaamikat ja teeb I‑PACE’ist tõeliselt juhikeskse auto.
I‑PACE’i jõuallikaks on kaks püsimagnetiga sünkroonelektrimootorit, mis on integreeritud esi- ja tagatelgedele. Mootorite võimsus on 400 hj ja kohe kasutatav pöördemoment 700 Nm. Sisseehitatud täisveoga I‑PACE kiirendab nullist sajani 4,8 sekundiga.
I‑PACE’i 90 kWh aku on mõeldud pikaajaliseks kasutamiseks ning toetab maksimaalse võimsuse pikemaid perioode. Aku paiknemine ülendi piires tekitab sõidukile madala raskuskeskme, mis parandab sõiduki dünaamikat ja teeb I‑PACE’ist tõeliselt juhikeskse auto.
Varieeruv pöördemoment pidurdamisel maksimeerib sportautole omast kiirust ja lisab juhtimiskindlust, võimaldades juhitavat sõltumatut individuaalset pidurdamist esi- ja tagaratastel, lisades autole mõjuvaid pöördejõude. Enamikus tingimustes rakendatakse rohkem pidurdussurvet tagumisele sisemisele rattale, sest see toetab kurvissõitmist kõige rohkem, samas kui eesmist sisemist ratast pidurdatakse suurema efektiivsuse ja rafineerituse nimel.
Auto ja tee vahelise ruumi vähendamine parandab aerodünaamikat ja sõiduulatust. I-PACE’i lisavarustusse kuuluv aktiivne õhkvedrustus muudab auto pikemat aega üle 105 km/h kiirusel sõitmisel automaatselt 10 mm madalamaks.
Kohanduv dünaamika jälgib sõiduki liikumist kuni 500 x sekundis, pakkudes nii täpset dünaamikat kui ka nõtket, luksuslikku sõitu. Süsteem analüüsib pidevalt kiirendust, roolimist, gaasi- ja piduripedaali aktiivsust ning elektrooniliselt juhitavad amortisaatorid kohanduvad optimaalsete amortisatsioonisätete jaoks, tagades alati optimaalse tasakaalu mugavuse, rafineerituse ja kiiruse vahel.
Kui paigaldatud on kohanduv dünaamika, võimaldab seadistatava dünaamika süsteem I‑PACE’i gaasipedaali tundlikkust, rooli raskust ja amortide jäikust isikupärastada. I‑PACE’i sportliku olemuse elluäratamiseks valige dünaamiline režiim.
I‑PACE’iga saab sõita igasugustel pindadel ja igasuguse ilmaga. Võimsus ja pöördemoment reageerivad alati kohe ning elektrimootorid kohanduvad sõltumatult vastavalt juhi käsklustele, teetingimustele ja haarduvusele.
I‑PACE’iga saab sõita igasugustel pindadel ja igasuguse ilmaga. Võimsus ja pöördemoment reageerivad alati kohe ning elektrimootorid kohanduvad sõltumatult vastavalt juhi käsklustele, teetingimustele ja haarduvusele.
Meie konkurentsitul kogemusel täisveosüsteemidega põhinev kohanduv pinnasereaktsion (AdSR) jälgib pidevalt sõidukeskkonda ja kohandab vastavalt mootori- ja piduriseadistusi. Kui AdSR on valitud, töötab see kõigil kiirustel, toetades teid halva ilma korral ning rasketel pinnastel.
Sõidukiiruse juhtimine kõigil pinnastel on tänapäevane süsteem, mis võimaldab seadistada ja säilitada püsiva sõidukiiruse rasketes tingimustes ja libedal pinnasel. See toimib vahemikus 3,6 km/h kuni 30 km/h, võimaldades teil keskenduda täielikult teele.
Vähese veojõu funktsioon annab teile optimaalse pöördemomendi juhtimise paigaltvõtul, parandades sõiduomadusi libedates tingimustes, nagu märg muru, lumi ja jää. Süsteem jääb aktiivseks kuni kiiruseni 30km/h – seejärel lülitub I‑PACE sujuvalt tagasi valitud juhirežiimi.
Sõiduulatuse suurendamiseks kasutab I‑PACE täiustatud pidurirgeneratsiooni süsteemi, mis salvestab pea kogu pidurdusenergia. Kui tõstate jala gaasipedaalilt ära, võimaldab süsteem regeneratiivset pidurdamist, aeglustades I‑PACE’i mugavalt, teisendades genereeritud võimsust aku sõiduulatuse optimeerimiseks.
Tihedas liikluses sõitmine on lihtne, sest I-PACE’i puuteekraan võimaldab regeneratiivse pidurdamise määra suurendada. Suurenev aeglustus tähendab seda, et näiteks pideva peatumise ja paigaltvõtu korral on sõiduki üle palju suurem kontroll kui ainult gaasipedaali kasutamisel.
Tagamaks jahutuse ja aerodünaamika vahel optimaalset tasakaalu, avanevad aktiivsed labad siis, kui akut on vaja jahutada. Ning sulguvad siis, kui õhuvoolu sujuvamaks muutmine pole vajalik.
I-PACE’I väga efektiivne soojuspump võtab soojuse välisõhust ja auto elektroonilistelt komponentidelt. Soojus viiakse salongi läbi kütte- ja ventilatsioonisüsteemi, mis vähendab aku koormust ja maksimeerib sõiduulatust.
I-PACE’I väga efektiivne soojuspump võtab soojuse välisõhust ja auto elektroonilistelt komponentidelt. Soojus viiakse salongi läbi kütte- ja ventilatsioonisüsteemi, mis vähendab aku koormust ja maksimeerib sõiduulatust.