SÕIDUULATUS JA LAADIMINE

I-PACE sõidab kaugemale.

TÄIUSTATUD TEHNOLOOGIAD, SÄÄSTLIKUM SÕIT

Ühendasime oma kire disain vastu ja elektritehnoloogiatega ning saime nullheitmetega auto, mis jääb ehedaks Jaguariks. I-PACE’il on WLTP-tsüklis* 470 km (292 miili) läbisõiduulatust. See on võimalik tänu kõrgtehnoloogilisele 90 kWh liitiumioonakule ja I-PACE’i õhutaktistustegurile 0,29 Cd.

* WLTP (Worldwide harmonised Light vehicle Test Procedure) on uus protsess, mida on hakatud rakendama alates 2017. aastast ja mille alusel mõõdetakse Euroopas sõiduautode kütuse- ja energiakulu, sõiduulatust ning heitmeid. Selle eesmärk on anda reaalsele sõidule vastavaid näitajaid. See testib lisavarustusega sõidukeid ning kasutatakse nõudlikumaid testimisprotseduure ja sõiduprofiile.


KAS TEADSITE?

SALONGIKLIIMA

Soojendus ja õhukonditsioneer kasutavad energiat ning see võib vähendada sõiduulatust.
Neid süsteeme kasutatakse kõige sagedamini teekonna alguses, mistõttu on I-PACE’il sõiduulatuse vähenemise vältimiseks võimalus salongikliima enne sõidu alustamist, kui sõiduk veel laeb, parajaks reguleerida. Tänu sellele saab I-PACE kasutada salongi soojendamiseks või jahutamiseks toiteallikast, mitte akust pärit elektrit.

ÄÄRMUSLIKUD TEMPERATUURID

Äärmiselt madalad ja kõrged temperatuurid mõjutavad aku laetust.
I-PACE’il on keerulised termohaldussüsteemid, mis aitavad hoida akut optimaalsel temperatuuril ning vältida välistemperatuuri mõju auto sõiduulatusele.

SÕIDUSTIIL

Sõiduulatuse üks suurimaid mõjutajaid on juht. Sage ja rohke kiirendamine avaldab sõiduki laetusele negatiivset mõju, samas kui ühtlasel kiirusel sõitmine aitab elektriauto sõiduulatust suurendada. Astmeline kiirendamine võib vähendada ka järsku pidurdamist – ka see nõuab õrnast pidurdamisest rohkem energiat.
Ühtlasel kiirusel sõitmine aitab elektriauto sõiduulatust hoida.

LIIKLUSES SÕITMINE

Nii kiirendamiseks kui ka pidurdamiseks on vaja energiat.
Korduv kiirendamine ja pidurdamine tihedas liikluses on akule sama kurnav kui juhile.
Võimalikult püsiva kiiruse hoidmine tihedas liikluses aitab hoida sõiduulatust.

PUHAS, MUGAV, MURETU

I-PACE’i akut laetakse auto laadimisliitmiku kaudu, mis asub diskreetselt eesmise poritiiva taga. Pärast pistiku ühendamist võite jätta I-PACE’i rahulikult laadima. Laadimine lõpeb pärast aku täissaamist automaatselt. Autot võib laadida ka vihmas ning isegi lumes, sest laadimissüsteem on täielikult isoleeritud.

KODUS LAADIMINE

KODUS LAADIMINE

Optimaalseks auto laadimiseks kodus paigaldage Jaguari soovitatud kodune seinakarp1 ja kasutage spetsiaalset laadimiskaablit (Mode 3). I-PACE on varustatud 11 kW kolmefaasilise vahelduvvoolu pardalaadijaga, mis võimaldab sõidukit öösel laadida ja tagab kuni 65 km (40 miili) läbisõiduulatust tunnise laadimisega.
Kaasas on ka režiimi Mode 2 laadimiskaabel tavalises pistikupesas laadimiseks. Pistikupesa kasutades on laadimiskiirus aeglasem kui seinakarbiga (kuni 11 km (6 miili) läbisõiduulatust tunnis), kuid see on piisav, et katta keskmine päevane läbisõit 60 km (38 miili), kui sõidukit laetakse öö läbi.

AVALIKUD LAADIMISPUNKTID

AVALIKUS KOHAS LAADIMINE

I-PACE on varustatud režiimi Mode 3 laadimiskaabliga, mida saab kasutada vahelduvvoolu avalikes laadimispunktides, mis on olemas enamikus riikides. Jaguari kaugjuhtimise rakenduse või navigatsioonisüsteemiga leiate vahelduvvoolu laadimispunktid hõlpsalt üles. Tavaline 50 kW laadija tagab kuni 270 km (168 miili) läbisõiduulatust tunnise laadimisega2.

Avalike laadimispunktide infrastruktuuri paranedes on üha rohkem saadaval alalisvoolu kiirlaadijaid. I-PACE on varustatud kuni 100 kW alalisvoolu laadijaga, mistõttu ei pea seda eraldi kaasas kandma.

MULTIFUNKTSIONAALNE LAADIMISKAABEL

MULTIFUNKTSIONAALNE LAADIMISKAABEL

I-PACE’iga kaasas olev multifunktsionaalne laadimiskaabel (tuntud ka nime all 2. tüübi universaalne laadimiskaabel) võimaldab laadida sõidukit kas majapidamispistikupesast või tööstuslikust pistikupeast (IEC). Küsige I-PACE’i kasutamise kohta teistes riikides Jaguari edasimüüjalt.

AVALIK LAADIMISKAABEL

AVALIKUS KOHAS LAADIMISE KAABEL

Avalikus kohas laadimise kaabel (Mode 3 laadimiskaabel) ühendab I-PACE'i standardsete laadijatega, mis kasutavad Euroopa tüüp 2 laadimispistikut (Mennekes). Selle kaabli abil saab auto ühendada ka kodusesse seinalaadijasse. Avalikes kiirlaadijates kaabel olemas, nii et te ei pea enda oma kaasa võtma. Küsige lisainformatsiooni kohalike ja riiklike avalike laadimisvõrgustike kohta oma Jaguari edasimüüjalt.

Avalikus kohas laadimise kaabel (Mode 3 laadimiskaabel) kuulub Mandri-Euroopas müüdavate I-PACE'ide standardvarustusse.

KODULAADIJA PAIGALDAMINE

KODULAADIJA PAIGALDAMINE

Tellides kodulaadija paigalduse meie poolt heaks kiidetud paigaldajalt, võite olla kindel, et tööd tehakse rangeimate standardite kohaselt. Tugeva kodulaadija saab paigaldada sissesõiduteele, garaaži või muusse mugavasse kohta teie kodus. Lisateavet saate Jaguari edasimüüjalt.

SÕIDUULATUSE SÄILITAMINE

SÕIDUULATUSE SÄILITAMINE

I-PACE on varustatud tehnoloogiaga, mis säilitab sõiduulatuse ja kaitseb sõiduki akut. Näiteks saab salongikliima eelreguleerimisega salongi soojendada või jahutada sellel ajal, kui I-PACE laeb, ning kliima reguleerimiseks vajalik elekter saadakse elektrivõrgust, mitte akust.

ECO-REŽIIM

ECO-REŽIIM

Eco-režiim aitab säilitada I-PACE’i sõiduulatust, vähendades energiakulu ning edendades efektiivsemat sõidustiili. Samuti muudab see veidi salongi temperatuuri, õhuringlust ja paljusid auto muid funktsioone. Need muudatused saab tühistada, aktiveerides iga funktsiooni tavarežiimi või kasutades menüüsätteid.

Kas olete nõus andma tagasisidet, mis aitaks parandada meie kodulehte?

Jaguar F-Type Convertible