F-TYPE’i äratavad ellu võimsad mootorid ja Jaguari dünaamilise jõudluse tipptasemel tehnoloogiad. Koos luuakse tõeliselt tunnetuslik sõidukogemus.
Iga F-TYPE’i südameks on võimas ülelaademootor: 3,0-liitrine 340 hj V6, 3,0-liitrine 380 hj V6, 5,0-liitrine 495 hj V8 või 5,0-liitrine 550 hj V8. Kõik need on varustatud Roots-tüüpi twin-vortex-kompressoriga, mis on paigutatud mootori ülaosasse, et säilitada jõuallika kompaktsed mõõtmed. Jaguar on üks juhtivaid ülelaademootorite induktsioontehnoloogia tootjaid. Ülelaadimine tagab lineaarse võimsuskõvera ja suure pöördemomendi kõigil mootori kiirustel. See tähendab, et mootori võimsus ja reaktsioonikiirus vastab juhi nõudmistele veelgi enam.
F-TYPE’i sport-sumbuti alustab lõrisevate helidega, millest kasvab suurtel pööretel ja vabakäigul välja võidusõiduautot meenutav möire. Aktiivne sport-sumbuti on mudelil F-TYPE S standardvarustuses ja F-TYPE’il lisavarustuses. Süsteemis on kasutusel aktiivsed möödavooluklapid, mis avanevad sooritussõidu ajal ning võimaldavad heitgaasidel vabaneda lühemat teed kaudu, luues sügava ja lõriseva heli.
Juhti kaasab veelgi enam lisavarustuses saadaolev lülitatav aktiivne väljalasketoru, mis võimaldab süsteemi käsitsi juhtida. Lülitatav aktiivne väljalasketoru kuulub mudeli F-TYPE R standardvarustusse ja F-TYPE’i ja F-TYPE S-i lisavarustuse hulka.
F-TYPE’il on Quickshift-käigukast, mille automaatne käiguvahetus on kiire ja sujuv ning mille kaheksa lähestikku paiknevat käiku hoiavad mootorit kauem kõige tõhusamas pöördevahemikus. Käigukasti juhtsüsteem on nutikas ja kohanduv. Süsteem jälgib sõiduolusid, ühendab need andmed juhi nõudmistega ja tagab seega tõeliselt dünaamilise kogemuse. Nutikas ja kohanduv tarkvara muudab käiguvahetusstrateegiat automaatselt. See tähendab, et igasse olukorda valitakse sobiv käik.
Aerodünaamilise soorituse elemendid moodustavad F-TYPE’i kerekujundusega sujuva terviku. Eesmine splitter suunab sõiduki kere alust õhuvoolu ning teravate joontega spoiler tagab suurema voolujoonelisuse ka väikestel kiirustel. Suurematel kiirustel tuleb välja sissetõmbuv tagaspoiler ja vähendab tõstejõudu kuni 120 kg.
F-TYPE’i alumiiniumkere loob täielikult sepistatud alumiiniumist topeltõõtsharkvedrustuse jaoks ülimalt stabiilse platvormi. Vedrustuse seadistus on optimeeritud nii, et dünaamika ja rafineerituse vahel valitseb suurepärane tasakaal, mis tagab juhitavuse, nõtkuse ja tagasiside täiusliku ühenduse.
Mudelitel F-TYPE S, F-TYPE V8 S ja F-TYPE R olevad adaptiivsed amortisaatorid jälgivad kere liikumist ja kallutuse määra 100 korda sekundis ning reguleerivad selle järgi iga amortisaatori seadistusi. Süsteem parandab juhitavust, nõtkust ja ohtlike olukordade ning juhi nõudmiste äratundmist ja nendele reageerimist. Et seda saavutada, on kasutusel mitu ümber auto paiknevat andurit, mis jälgivad autokere vertikaalset liikumist, kallutust ja õõtsumist. Rooli asukoht tehakse kindlaks 500 korda sekundis, et süsteem saaks prognoosida kere õõtsumist. Seejärel reguleeritakse kere juhitavuse, stabiilsuse ja väleduse alal hoidmiseks iga amortisaatorit eraldi.
Aktiivvedrustus kohandab auto reaktsiooni olude ja sõidustiili järgi. Aktiivvedrustus analüüsib kiirendust, pidurdamist, kurvide läbimist, gaasi- ja piduripedaali tööd, samuti autole mõjuvaid takistusi ja madalama käigu sisselülitamist gaasipedaali põhjavajutamisel. Seejärel valib kõrgetasemeline kohanduv tarkvara sobiva käiguvahetusstrateegia.
Dünaamiline režiim muudab auto tarkvara nii, et sellega kaasneb kiirem gaasipedaali reaktsioon, vähenenud roolivõimendi mõju, jäigem vedrustus ja kiirem käiguvahetus mootori suurema pöörlemiskiiruse juures. Sportlikumat sõidustiili rõhutatakse visuaalse seadistatava valgustuse funktsiooniga, mis muudab näidikupaneeli, uksekäepidemete ja keskkonsoolil oleva hoova valgustuse punaseks.