Uue F-PACE pistikhübriidautoga naudite elektrirežiimis sõites väiksemat kütusekulu ja nullheitmeid.
F-PACE on üks väheseid autosid, mis on võitnud nii maailma aasta auto kui ka maailma aasta auto disaini tiitli. Uus Jaguar F-PACE pistikhübriid kehastab meie progresiivset disaini ja kaasaegse luksuse eetost.
*32 kW alalisvoolu kiirlaadija kasutamine.
†Esitatud arvud pärinevad NEDC2st, mis on arvutatud tootja ametlike WLTP-testide põhjal vastavalt ELi õigusaktidele. Need on ainult võrdlemiseks. Tegelikud arvud võivad erineda. CO2 ja kütusekulu võib varieeruda sõltuvalt ratta paigaldusest ja valikulistest lisadest. NEDC2 on arvnäitajad, mis on arvutatud valitsuse valemi põhjal WLTP arvudest ja mis on võrdsed vana NEDC testi andmetega. See võimaldab rakendada õiget maksukäsitlust.
Vaadake WLTP arvnäitajaid. WLTP on uus ametlik ELi test, mida kasutatakse sõiduautode standardiseeritud kütusekulu ja CO2 arvutamiseks. See mõõdab kütusekulu, energiatarbimist ja -ulatust ning heitkoguseid. Selle eesmärk on arvandmed tegelikule sõidukäitumisele lähemale tuua. See testib valikvarustuse, nõudlikuma testimisprotseduuri ja sõiduprofiilidega sõidukeid.
‡F-PACE’i ametlikud kütusekulu vahemikud (väljaarvatud PHEV) on l / 100 km (mpg) kohta: kombineeritud kulu 5,2–8,9 (54,3–31,7). NEDC2 CO2 heitmed 137–202 g/km. PHEV mudelil kombineeritud kütusekulu 2,4 l / 100 km (117,7 mpg). NEDC2 CO2 heitmed 54 g/km. Elektriauto vahemikud näitajad põhinevad toodetud auto tavapärase teekonna kohta. Saavutatav läbisõiduvahemik võib sõltuda autost ja akuolekust, tegelikust teekonnast, keskkonnatingimustest ja sõidustiilist. Esitatud arvud pärinevad tootja ametlike testide põhjal vastavalt ELi õigusaktidele. Need on ainult võrdlemiseks. Tegelikud arvud võivad erineda. CO2, kütusekulu, energiakulu ja läbisõiduvahemik võivad sõltuda sõidustiilist, keskkonnatingimustest, koormusest ja lisavarustusest.